Uncategorized Водич за готвење

4 едноставни и здрави ужинки за силни мускули

Напишано од Нино

Нешто сакате да каснете, но потребна ви е вистинската храна. Овие комбинации на намирници ќе ги обожувате.

Сакате нешто да каснете, но не знаете што? Ви доаѓа да изедете нешто вкусно и нездраво, но не сакате да ги загрозите своите фантастични резултати кои сте ги постигнале вежбајќи?

Имаме решение за вас. Ви претставуваме 4 вкусни ужинки кои ќе ви помогнат да изградите силни мускули.

1. Мала тортиља од интегрално пченично брашно+цимет+суво грозје+путер од кикирики+банана=7 грама протеини

2. Преполовено голмо тврдо варено јајце+лажица грчки јогурт со 2 % масти+малку црвен пипер=7 грама протеини

3. Парче тост од интегрално пченично брашно+младо сирење+малку мед=11 грама протеини

4. Парче говедска печеница+парче авокадо+малку сок од лимета=8 грама протеини

Denar.mk

За авторот

Нино

Нино е алфа и омега за техничкиот дел, неговата работа е одржувањето на моторот кој го движи Friday. Кога не работи на Friday обично дизајнира сајтови во Why Not Communications, прописно навлечен на сите серии кои вклучуваат магии и змејови обожава кафе и музика. Доколку нешто не функционира на Friday како би требало или вашиот банер доцни со поставување тој е човекот кој би требало да го обвините :)