Водич за готвење

4 едноставни и здрави ужинки за силни мускули

protein-image
Напишано од Хонг

Нешто сакате да каснете, но потребна ви е вистинската храна. Овие комбинации на намирници ќе ги обожувате.

Сакате нешто да каснете, но не знаете што? Ви доаѓа да изедете нешто вкусно и нездраво, но не сакате да ги загрозите своите фантастични резултати кои сте ги постигнале вежбајќи?

Имаме решение за вас. Ви претставуваме 4 вкусни ужинки кои ќе ви помогнат да изградите силни мускули.

1. Мала тортиља од интегрално пченично брашно+цимет+суво грозје+путер од кикирики+банана=7 грама протеини

2. Преполовено голмо тврдо варено јајце+лажица грчки јогурт со 2 % масти+малку црвен пипер=7 грама протеини

3. Парче тост од интегрално пченично брашно+младо сирење+малку мед=11 грама протеини

4. Парче говедска печеница+парче авокадо+малку сок од лимета=8 грама протеини

Denar.mk

За авторот

Хонг

Остави коментар