Апликации

4 медиа платформи кои треба да ги користи секој кој сака да започне нов бизнис

Напишано од martin

Стартувањето на бизнис може да има навистина тежок пат. Но, благодарение на растот на новите медиуми, таквата застрашувачка задача е направена бесконечно полесна во последниве години.

Facebook

Првично замислен како проект за страст на Марк Цукерберг во 2004 година, Фејсбук оттогаш прерасна во светски феномен со две милијарди посетители месечно, што ја прави најголемата платформа за социјални медиуми. Значи, ако сакате да стигнете до масите, тогаш започнете тука. Друга придобивка е тоа што ова е најстариот јасен начин за рекламирање на вашиот бренд, бидејќи страницата на Фејсбук ви овозможува да прецизирате кој сте, каква е вашата услуга и други клучни детали. Исто така постои и преглед и функција за рејтинг што може да помогне да се изгради доверба помеѓу клиентите и бизнисите.

Whatsapp

Може да мислите дека Whatsapp е дизајниран исклучиво за одржување на контакт со пријателите и семејството, но од неговото купување од страна на Фејсбук во 2014 година, апликацијата за пораки доби комерцијална важност меѓу бизнисите. Зошто? Поради тоа што те тера да се поврзете со вашата публика директно, што го прави да се чувствувате многу повеќе лични и помалку датиран од традиционалните е-мејл маркетинг листи. Згора на тоа, со оглед на тоа што ги вклучува функциите за слика и видео, WhatsApp го прави за многу едноставен и нескриен начин на креирање на содржини.

Twitter

Според Adweek, речиси 70% од корисниците на Твитер имаат поголема веројатност да ги пробаат услугите на брендот што го следат. Значи, ако еден-на-еден клиент ангажман е императив за вашата компанија, тогаш Твитер е вашиот избор. Исто така, содржани, долги твитови со 140 ликови им овозможуваат на стартап да испорачаат критични вести и брза услуга на купувачи, додека релевантните и тематски хаштагови можат да помогнат да се прошират маркетинг пораките уште повеќе.

Instagram

Со двојно зголемување на бројот на корисници на повеќе од 700 месечни во изминатите две години, Instagram е една од најбрзо растечките мрежи. Совршена за визуелно претставување на бизнисот,  апликацијата за споделување на фотографии им овозможува на луѓето да објавуваат убави слики и видеа што го привлекуваат вниманието. И, благодарение на алатките кои се лесни за користење, дури и таканаречените “здодевни” компании можат да создадат впечатлива естетика. Повторно, hashtagging е од клучно значење, бидејќи мислењата со најмалку еден хаштаг се 12,6% повеќе ангажирање отколку оние без.

За авторот

martin