Бизнис совети

Што прават успешните луѓе додека патуваат до работа?

Напишано од martin

Без разлика дали сте на почеток на започнување на некој бизнис или сениор партнер во некоја поголема фирма, работниот и деловниот свет кај сите е речиси хаотичен. И ако сакате да добиете некоја контрола врз вашиот работен ден, а исто така и да го зголемите излезот, можеби треба да се обидете со максимизирање на вашето време на патот до вашата канцеларија. Зошто?  Бидејќи тоа е период кој може да се искористи за да се стратува денот напред или едноставно да се зголеми вашето лично задоволство.

Исчистете го вашиот меил!

Речиси сите го проверуваат меилот веднаш штом ќе влезат во работа – па зошто да не си ги спасиш болката и напорот со расчистување на пораките на вашиот пат до канцеларија?

Планирајте го целиот ден!

Структурата и фокусот се клучни основи за успех, додека нередот и дезорганизацијата може да го попречат. Значи, ако една од твоите Новогодишни резолуции е да се задржите на работите во обид да ги постигнете своите цели, тогаш зошто да не почнете со запишување на листата за задачи секое утро?

Вежбајте!

Согорувањето на калориите со возење велосипед или одење на работа ќе го задржи умот поостар и ќе го подобри вашето тело.

Социјални медиуми!

Ако работите во медиуми, вие сте во ретка позиција каде што можете да ги пребарувате вашите социјални канали во текот на денот без колеги да ви судат. Но, за оние кои не се толку среќни, а сакате да ги поправите социјалните медиуми тогаш патот кога сте во автомобил, автобус или сл. во утринските часови е идеално време за тоа.

 

За авторот

martin