Одржување

Внимавајте: Попладневното спиење може да биде многу опасно

Напишано од Пјер

Новото истражување покажа дека попладневното спиење кое трае повеќе од 40 минути го зголемува ризикот за повеќе телесни пореметувања.

Студијата која опфатила 300.000 испитаници покажала дека постои влијание на попладневната дремка на развојот на метаболички синдром, вклучувајќи ја дебелината, високиот крвен притисок и зголемениот холестерол.

Итражувањето на годишната конференција го претстави American College of Cardiology.

Според оваа студија, човековото тело во сон во текот на денот со траење поголемо од 40 минути мисли дека е во состојба на длабок сон, што значително влијае на метаболизмот.

Студијата тврди дека спиењето попладне ги прави луѓето поуморни отколку што биле, со што е задолжителна различката во должината на тоа спиење. Одморањето е побистро и подобро, па затоа подобро се чувствуваат оние кои попладне ќе дремнат најмногу половина час.

Освен ако не спиете на Дормео. Проверете ја нивната најнова понуда на душеци на следниов линк, која никако не смеете да ја пропуштите.

За авторот

Пјер