Кариера

3 чекори кои ќе направат да имате поуспешна кариера

Напишано од Mr. N

Доколку се најдете во ситуација да треба за некого да напишете препорака за работа, направете го тоа на начин така што вашите зборови ќе имаат големо значење. Тимот на Friday МК ви претставува 3 чекори кои ќе ви помогнат вашата работа да изгледа ефикасна и ефективна.

Прв чекор

Собирајте податоци. Кај колегите на кои им пишувате препораки за работа, важно е да побарате опис од работното место за кое се кандидираат и список на обврски. На тој начин вие ќе ги избегнете информациите од неговото CV со цел да ги извлечете неговите главните работни каракетиристики.

Втор чекор

Не ставајте со во прв план, туку само посветете се на воведот со една до две реченици. Наведете ја годината и работното место каде сте соработувале со кандидатот. Останатото е непотребно.

Трет чекор

Скратете ја приказната. Се треба да стои на првата страница. Во одделот на човечки ресурси веројатно се читаат голем број на слични приказни. Доколку препораката се пишува на LinkedIn, еден параграф е сосема доволен.

За авторот

Mr. N