Фитнес

4 грешки кои треба да ги избегнуваат мажите при правење склекови

Напишано од Mr. N

Иако станува збор за вежба која е доволно стара, сите правила на неговата изведба треба да бидат добро воспоставени и познати, но постојано многумина од мажите прават грешки кога станува збор за оваа вежба.

1. Не ги користете рацете правилно

Иако станува збор за вежба во која се чини дека целокупната тежина на телото е фокусирана на рацете, тие се клучен сегметн, односно прстите треба да бидат колку што е можно подалеку за да се подобри целосната рамнотежа и стабилност.

2.Олабевете ги колковите

За добра флексибилност, треба да бидете цврсти и исправни како железна лента, без да предизвикате никакви осцилации на телото, а уште помалку колкот, бидејќи тоа го уништува целиот напор вложен во стомакот.

3.Вратот треба да биде опуштен, како и колковите

Ако лабавиот колк е условен од ефикасност на притисок, вратот може да предизвика повреда на тоа место.

4.Користете само раце

Делот од рамнотежата и стабилноста при притискање зависи од правилната употреба на рамото.

За авторот

Mr. N