Автомобили

Автомобилската индустрија започнува да продава онлајн

Напишано од Mr. M

Со откажувањето на големите автомобилски саеми поради пандемијата на коронавирус, Фиат Крајслер и Генерал Моторс започнуваат седумгодишни кредити и програми без камата што им овозможуваат на клиентите да купуваат возила преку интернет. Така, Фиат Крајслер (FCA) започна нова маркетинг програма, Drive Forward, која вклучува и онлајн алатки преку кои клиентите можат да купат автомобил преку дилер за прв пат без да стапнат во застапништво за автомобили.

Пандемијата на новиот вирус COVID-19 ги приморува компаниите да се фокусираат на продажбата на автомобили кон дигиталната ера, со оглед на затворените салони низ САД, како и објективните проценки дека продажбата ќе продолжи да ги „задушува“ мерките за социјално растојание во април за да се заштити од инфекција.

Според портпаролот на „Генерал Моторс“ (ГМ), преку брендовите како „Шевролет“, „Буик“, „ГМЦ“ и „Кадилак“, регистрирал четирикратно зголемување на посетите на веб-страниците и веб-продавниците отколку пред ерупцијата на пандемијата.

За авторот

Mr. M