Кариера

Човекот кој се крие позади брендот Panerai – Анџело Бонати

Напишано од martin

Не е срамота ако кажеме дека Анџело Бонати е виновникот за Panerai. Бонати бил првиот вработен кој што бил дел од овој бренд за часовници, откако ги купи луксузната група Ричемтон. Претходно, Panerai беше прилично мал бренд за часовници со седиште во Фиренца, чија најголема улога беше снабдувањето со инструменти за време на италијанската морнарица.

Постоеше само една маса, една канцеларија и јас – изјавил Бонати во 1997 година.

Со поминати 21 година со брендот од кои 18 како извршен директор, Бонати успеа да го доведе Panerai од улиците во Фиренца до првиот ред на SIHH. Одржувајќи ги релевантните дизајни на Panerai, но сепак останува верен на нивната филозофија на брендот, Бонати има воспоставено јасен идентитет на брендот.

Денеска палетата на овој бренд е далку позната во светот на часовниците, како икона на дизајнот. Но, сепак тоа не било секохаш на овој начин. Имаше одреден отпор во раните денови на брендот, но, наместо да се поклони да притисне на пазарот или да направи брз одговор и да го жртвува интегритетот на дизајнот, Бонати се залепи со својот сон и визија.

“Сонот беше да се воспостави бренд почнувајќи од Luminor Marina Panerai”

Многу малку можеле да предвидат дека овој бренд ќе дојде толку високо во светот на часовниците. Со текот на времето брендот почнал да развива различни димензии на часовници кои се разликувале од стандардниот. Поголемите и подебели часовници не беа нешто што на многу трговци им требаше. Некои дури ги отфрлале часовниците кога Бонати побарал од нив да ги стават на прозорците на продавниците. Но, иако луѓето можеби не биле сосема убедени дека еден поголем часовник бил погоден за секојдневно носење, сепак, Бонати сфатил дека предизвикал реакција.

Но, Бонати знаел дека дополнителната тежина и големина служеле за целта. Тие часовници не само што помогнале да се преживее под вода подолго време, туку дури и во воени зони – како што можеа да потврдат италијанските поморски сили. Бонати изградил доверба, а некои продавачи кои купиле 30 часовници пронашле неверојатен успех и побарале 200, па дури и 300 повеќе за акциите. Успехот го погодил и го стигнал.

Сонот на Бонати почнал да станува реалност.  Сега брендот се протега низ неколку континенти, ги користи најновите материјали и правеше пионерски чекори во часовничарството. Еден таков скок беше неодамна со новиот опсег на Luminor Due.

Panerai го зеде својот многу сакан часовник Luminor и го намали, така што механизмот е речиси 40% потенок, давајќи им на корисниците поелегантно чувство.

Сега, кога Бонати излегол од компанијата, тој уште еднаш го напушта брендот Panerai, а влијанието негово сеуште се чуствува. На крајот на краиштата, можете да го извадите Бонати од Panerai, но Panerai засекогаш ќе биде Бонати.

За авторот

martin