Водич за готвење

Eдноставни и здрави ужинки за силни мускули

Нешто сакате да каснете, но потребна ви е вистинската храна. Овие комбинации на намирници ќе ги обожувате.

Сакате нешто да каснете, но не знаете што? Ви доаѓа да изедете нешто вкусно и нездраво, но не сакате да ги загрозите своите фантастични резултати кои сте ги постигнале вежбајќи?

Имаме решение за вас. Ви претставуваме 4 вкусни ужинки кои ќе ви помогнат да изградите силни мускули.

1. Мала тортиља од интегрално пченично брашно + цимет + суво грозје + путер од кикирики + банана = 7 грама протеини

2. Преполовено голмо тврдо варено јајце + лажица грчки јогурт со 2 % масти + малку црвен пипер = 7 грама протеини

3. Парче тост од интегрално пченично брашно + младо сирење + малку мед = 11 грама протеини

4. Парче говедска печеница + парче авокадо + малку сок од лимета = 8 грама протеини

За авторот

The Gentleman