Фитнес

Како да ја подобрите вашата техника на трчање?

Напишано од Nikola

На кој начин може да остварите најдобри перформанси кај овој едноставен спорт? Новите научни откритија нудат изненадувачки стратегии за побрз спринт, помалку повреди, побрзо согорување на салото, како и зајакнување на мозокот и срцето.

Потпрете се нанапред

Обидете се да се потпрете нанапред за 2 до 3 степени. Не се потпирајте премногу далеку, ниту пак да стоите исправено. Ако се наведнете премногу напред, со секој чекор ќе ја погодите целосната телесна тежина на земјата. Дури и ако не се навалите, ги погодувате петиците. За правилно да го наместите вратот и телото, најдобро е да ве водат очите. Наместо да гледате надолу кон земјата, нека вашиот став остане хоризонтален. Немојте да пуштате брада

Центрирајте ги рацете

Просечниот тркач никогаш не мисли за рацете, но тие всушност претставуваат клучен фактор. Вашите раце треба да се движат напред-назад, а не искревено. Со секој чекор од раката, треба да стигнете до исправена средина на вашето тело, но во никој случај не над таа линија. Ако ја преминете таа линија, телото ќе се сврти од едната кон другата страна “, вели Алберто Салазар, познатиот атлетски тренер и поранешен шампион на долги патеки.

Пробајте го ова: За да го намалите притисокот во дланките и рацете, трчајте со стегнати тупаници – замислете дека во својата рака држите перек кој не можете да го скршите.

Застанете во линија

“Без разлика дали газите со петите, вие веројатно грешите “, додава Салазар. Ако ги удирате нозете со секој чекор во земја, вие го зголемувате ризикот од повреда. Кога ги кревате вашите нозе, енергијата ве носи нанапред. Една неодамнешна студија ја потврди теоријата на Салазар: се покажа дека тркачите кои ги удираат петите на површина имаат повеќе повреди отколку оние што трчаат со предниот дел на ногата.

Пробајте го ова: Брзо по доскокот, подигнете ја петата и визуелизирајте го повлекувањето на нозете од земјината површина.

Користете ги рацете

Четвртата компонента на успешното трчање е позицијата на рацете. Рамото треба да биде опуштено и наведнато напред, а лактите малку свиткани. Ако стигнете до вашите раменици и им дозволите да одат нагоре, вие ќе ја изгубите контролата на рацете и кружното движење кое ве носи нанапред.

Обидете се: Кога сте уморни, рамениците ви се зголемувата и затегнуваат. Доколку ви се случи тоа, накратко спуштете и олабавете ги рацете, со цел да ги опуштите вашите мускули.

 

 

За авторот

Nikola