Психологија

Како мажите да управуваат со менталното здравје во време на изолација?

Напишано од Mr. M

Социјалното растојание е клучно за борба против ширењето на СОВИД-19, но недостаток на оваа суштинска задача е значајното влијание од изолирање што може да има последици врз менталното здравје. Чувството за исклучување од другите има големо влијание врз нашето ментално здравје, бидејќи гледаме на припадност и поврзаност да се чувствуваме безбедно. Можеби имаме чувство на безнадежност или параноја во ова време и некои од нас можеби немаат семејни врски во нашето изолирање од животната средина.

Стресот од глобална пандемија и зголемена невработеност, јасно е дека е покритично од кога било да се даде приоритет на управувањето со нашето ментално здравје.

Што да правиме?

Држете се до рутината – Без разлика дали работите од дома или сте надвор од работен однос, прилагодете се на вашата нова нормална состојба и структурирајте го вашиот ден околу рутината. Ова може да вклучува утринско вежбање и вежбање на некоја нова активност во вечерните часови.

Вежбајте mindfulness – Ако некогаш постои време да се посвети на медитација, сега е тоа. Со секое слушање на вести и застрашувачки информации, оние што се борат со вознемиреност имаат тенденција да започнат со катастрофализирање за иднината. Медитацијата може да ви помогне да останете во сегашноста и да управувате со тој одговор на стресот. Науката е цврста кога станува збор за оваа практика на умственост која е откриена да ги намали вознемиреноста и депресијата, да ја подобри меморијата и концентрацијата и да најде повеќе емоционална рамнотежа.

Останете конектирани – Треба да биде физичко дистанцирање, а не социјално растојание. Ние сè уште можеме да одржуваме контакти без да се гледаме со луѓето. Додека вие физички сте одалечени од другите, лесно е да го подигнете телефонот за повик или да го активирате групниот разговор за да останете во контакт.

Бидете креативни – Ангажирајте се во вашата креативност и интелигенција за да го зголемите возбудувањето на поинаков начин од тоа што би биле стресот и вознемиреноста. Ова може да биде некое од вашето омилено хоби кое саката да го правите.

Вежбајте само-грижа – Веројатно досега сте немале време да се посветите максимално на себе, но овие периоди трудете се да си дадете повеќе време на самите себе си и да водите грижа за својот изглед.

Што не треба да правиме?

Не потпирајте се на алхохол или дрога – Поединците може да се одлучат на штетни механизми за справување со монотоноста како што се консумирање алкохол, земање дрога или злоупотреба на лекови.

Не претерувајте со информации – Екпертите предупредуваат да не се преоптоварувате со информациите и вестите, особено кога не доаѓаат од веродостојни извори. Обидете се да ги следите ажурирањата на владите еднаш дневно за да останете информирани и да оставите на тоа.

Не заборавајте дека имате поддршка – Многу е важно да се признае дека не сте сами во тоа да се чувствувате презаситени и вознемирени. Разговарајте со вашите пријатели и семејство и посетете ги ресурсите за ментално здравје ако ви треба помош.

За авторот

Mr. M