Пијалоци Фитнес

Кога е најдобро време за консумирање протеински напиток?

Напишано од Mr. N

Најверојатно веќе сте слушнале повеќе од еднаш коментари на некои разочарани спортисти за бескорисноста на земање на протеински мешавини.

Сепак,мора да се разбере дека само по себе такво мислење е апсурдно, да се зголеми растот на мускулната маса, протеинот е неопходна компонента.

Всушност, во кое време треба да земете протеински шејк, пред сé зависи од видот на супстанцата во смесите и програмата за обука.

Протеините имаат поинаква стапка на апсорпција. Затоа, разликувајте ги следните типови:

  1. Брз со брзина на асимилација од 40 до 60 минути – сурутка, јајце, месо, ориз,
  2. Просечно. со целосна апсорпција во 6 часот – на пример, соја
  3. Бавно. до 8-12 часа – казеин

Така, нема потреба да се земаат протеини често, така што мускулите не “гладуваат”, доволно е само компетентно да се комбинираат техниките на различни смеси.

Главните периоди на примена на адитив во деновите на обука, според брзината на асимилација, може да се поделат на:

  • Утро 30-40 минути по будењето. Во тоа време, телото се соочува со значителен анаболен глад и итно е неопходно да го поддржи со полноправно протеински дел. За овие цели, најдобар начин брзо сурутка протеин, кој има највисока биолошка вредност во амино-композиција.
  • Пред тренинг. за инстант сатурација на мускулните влакна со полноправен амино профил, за 30-40 минути треба да пиете дел од протеини од сурутка, комплекс, месо или јајце.
  • По тренинг. ако bcaa или gainer не се користи во вистинските количини, за да се затвори прозорецот на протеински јаглени хидрати, исто така се препорачува да се пие брза или повеќефазна протеинска смеса.
  • За ноќ. за хранење на мускулната маса за подолг период и заштита од катаболизам, треба да пиете дел од казеин протеин. Тоа ќе обезбеди постепен, стабилен проток на амино киселини за 8-12 часа.

За авторот

Mr. N