Мода

Најлошите светски модни моменти за 2018 година

Напишано од Mr. N

2018 година претставува година со голем број на очекувања, падови, како и пресвртници.

Машката мода стана доста актуелна. Како и секогаш, имаше голем број на добро облечени луѓе, лошо облечени, како и несекојдневни машки и женски модни комбаниции.

По што ќе ја паметиме оваа година? Покрај најдобрите моменти, секогаш постојат и најлоши моменти кои ја забележаа оваа година.

Пад на големите брендови

Сите знаеме дека модата зависи од понудата и побарувачката. Намалете ја понудата, така што ќе ја зголемите побарувачката. Но, нема потреба од горење на вашата облека. Брендот Burberry беше критикуван оваа година за уништување на 28 милиони фунти облека и козметика претходната година, за заштита од фалсификување.

Во нивната одбрана, Британскиот бренд тврди дека напорно работел за да го минимизира вишокот на производството, со цел да има поголеми продавници, како и да каже дека процесот не е “нешто што лесно може да се оствари”.

Големите критики за стилот на принцот Вилијам

Иако е роден со големи привилегии и никогаш не посветувал внимание на својот гардеробер, принцот Вилијам е човек со стил, кој е веќе виден со години наназад. Затоа, потребно е принцот малку да научи од својот татко во поглед на изгледот, со цел да оствари позабележителен изглед.

 Лош моден аксесоар кој повторно се врати на пазарот

Големиот дизајн е често создаден од неопходност, што е причина зошто најголем дел од најдобрите машки облеки се под влијание на спортот и војската. Но, во случај на “луксузна балаклава“, моден аксесоар создаден од брендовите Gucci, Calvin Klein и Undercover, изгледа зачудувачки страшно и лошо за остатокот од светот.

Чудната трослојна комбинација на Balenciaga

Оставете мислење за стилските уредници и купувачи, личните купувачи, како и влијателните лица. Доволно се работи напорно во одделот на модата, без луѓето од Balenciaga, кои со нивната трослојна понуда за зимски мантили оставија лош впечаток на машкиот моден пазар.

Војничките аксесоари

Војската, каде што обликот е проследен од функцијата, дава голем придонес во модниот свет. Теренските јакни, очила за сонце, чанти за тешки работи, кучешки тагови и раскошни палта. Овие предмети, сега се користат како машки класични униформи кои живеат одвоено од нивното воено наследство, бидејќи го подобруваат уличниот стил.

Но, ” warcore ” е моден аксесоар кој е незабележителен кај војничките комбинации и многумина започнуваат да го избегнуваат, поради лошиот дизајн и чудниот облик.

Иронијата кај машката мода

Постојат голем број на начини како сами да си ја дизајнирате вашата облека. Но, постојат и моменти каде што намерно сакате да си поигравате со вашите конкуренти преку лоша имитација. Размислете за тоа, брендот намерно го препишува своето име пред да го испечатите на основна памучна маица и да ја продаде за приближно иста цена како вашата. Кој е вистинскиот губитник тука?

 

 

 

 

 

За авторот

Mr. N