Бизнис совети

Особини кои треба да ги посдедува секој менаџер

Напишано од The Gentleman

Одговорност – Во денешниот работен свет, од поединците се очекува да преземат многу поголема одговорност. Како што напредува дигитализацијата, учењето повеќе не е врзано за одредено време и место. Покрај тоа, лесниот пристап до богатство на информации фрла светлина врз клучната улога на интринктивната мотивација на студентите.

Прецизност – Во денешното општество на знаење, го правиме ова секој ден: учење во текот на целиот работен ден, кога и да е потребно, честопати на лице место, барајќи од колегите за нивно мислење или информации, гледање видео упатства или читање написи на Интернет за тема што нè интересира сега. Социјалните мрежи и алатките за соработка ни помагаат да најдеме информации што недостасуваат, како и мали знаења.

Соработливост – Во канцелариите, вработените главно учат едни од други: дискутираат и размислуваат за тоа што направиле и што треба да направат. Овие соработки се клучни за да се обезбедат позитивни мотивации, да се одржи висока мотивација за учење.

Усовршување – Без разлика дали работиме во производството, знаењето или услужните сектори, променливиот свет на работа бара дигитални и социјални компетенции. Работодавците треба да ги засилат своите напори за обука на персоналот како да се справат со роботи, дигитална и виртуелна комуникација, иновации на производи и преземање нови улоги во тим или менаџмент.

Личен развој – Емпатијата, способноста да се биде тимски играч, внатрешна мотивација, способност за решавање конфликти, еластичност. Меките вештини се стекнуваат со значење во однос на позадината на сложените и нејасно дефинирани предизвици на денешниот професионален свет. Учењето „докажано за иднината“ сè повеќе подразбира фокус на развојот на личноста.

 

За авторот

The Gentleman