Психологија

За сите оние кои имаат проблем со спиењето, како најлесно да заспиете

Напишано од The Gentleman

Некогаш ниту броењето на овци, ниту топлиот туш, па ни чашата млеко не ви помагаат да потонете во сон...

Следниот пат пробајте ја техниката за дишење која ја измисли д-р. Андрев Веил од Харвард, а се сведува на длабоко дишење кое помага во опуштањето на мускулите и ослободување на мислите од стрес. Методата делува за само 60 секунди, така што веднаш ќе почувствувате како ви се приспива. Освен за лесно заспивање, техниката можете да ја користите и за смирување во стресните ситуации.

Заспиање за 60 секунди:

1. Издишете го целосно воздухот преку уста со гласно шушкање

2. Затворете ја устата, вдишете тивко воздух преку носот и во мислите бројте до четири.

3. Задржете го воздухот броејќи до седум.

4. Повторно издишете целосно преку устата со гласно шушкање и тоа нека трае осум секунди.

5. Вдишете и повторете го циклусот три пати за вкупно четири вдишувања.

За авторот

The Gentleman